Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
2) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
3) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
4) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
5) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
6) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
7) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
8) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
9) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
10) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
11) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
12) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
13) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
14) |
İlgili anabilim dalı dersinin klinik uygulaması
|
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Hemşirelik alanına özgü bilimsel ve güncel bilgiye ulaşabilme, bilginin doğruluğunu, geçerliğini ve güvenirliğini değerlendirebilme bilgi ve becerisine sahip olma. |
3 |
2) |
Birey, aile ve topluma hemşirelik alanında kuramsal, kanıta dayalı ve uygulamalı bilgileri kullanarak,bütüncül ve sistematik bir yaklaşımla kültüre duyarlı hemşirelik bakımı verebilme, verdiği bakımın etkisini değerlendirebilme ve kaydedebilme. |
3 |
3) |
Hemşirelik eğitimi, uygulamaları, araştırmaları ve yönetiminde bilişim ve bakım teknolojilerini kullanabilme. |
1 |
4) |
Hemşirelik eğitimi, uygulamaları, araştırmaları ve yönetiminde insan hakları ve onuruna saygı gösterebilme ve ilgili mevzuata, mesleki değerlere ve etik ilkelere uygun davranabilme. |
2 |
5) |
Sağlık ekibinin üyeleri ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde çalışabilme. |
3 |
6) |
Araştırmalarda yer alarak hemşireliğe özgü bilimsel bilgi üretme sorumluluğunu yerine getirebilme. |
3 |
7) |
Bilimsel bilgiye ulaşabilecek ve etkili iletişim kurabilecek düzeyde en az bir yabancı dili kullanabilme. |
1 |
8) |
Kişisel ve mesleki gelişiminde yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyebilme. |
2 |
9) |
Profesyonel kimliği ile meslektaşlarına ve topluma örnek olabilme. |
1 |
10) |
Mesleki uygulamalarında eleştirel düşünme becerisini, etkili iletişim tekniklerini ve bilimsel sorun çözme yaklaşımını kullanabilme. |
1 |