Protetik Diş Tedavisi (Doktora)
Doktora TYYÇ: 8. Düzey QF-EHEA: 3. Düzey EQF-LLL: 8. Düzey

Course General Introduction Information

Ders Kodu: PRD203
Course Name: İmplant Üstü Protezler II
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
AKTS
6
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Doktora TYYÇ:8. Düzey QF-EHEA:3. Düzey EQF-LLL:8. Düzey
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. COŞKUN YILDIZ
Dersi Veren(ler):

Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Protetik diş tedavisi alanında literatürde yer alan güncel ve üst düzey bilgilere sahip olabilme, yeni eklenen bilgilerin eleştirel analizini yapabilme.
2) Protetik diş tedavisi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kendi araştırmalarında kullanabilme.
3) Protetik diş tedavisi alanında yeni geliştirilen yöntemleri klinik ve teorik uygulamaları açısından kapsamlı olarak değerlendirebilme, mevcut bir kavram, yöntem ya da tasarımın farklı kullanım alanlarını belirleyerek klinik veya teorik olarak uygulayabilme.
4) Protetik diş tedavisinin diğer alanlar ile olan etkileşimini kavrayabilme, bu alanlardaki bilgileri analiz ederek prostodonti bilgileri ile ilişkilendirebilme, bu bilgilerini sentezleyerek disiplinlerarası sorunları çözümleyebilme.
5) Teorik olarak geliştirdiği kavramları test etmek için özgün bir çalışmayı gerçekleştirip bu çalışmanın sonuçlarını ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlayarak ve ulusal ve/veya uluslararası bir bilimsel kongrede sunarak prostodonti alanındaki ilerlemeye katkıda bulunabilme.
6) Prostodonti alanındaki uzman kişiler ile etkili iletişim kurabilme ve özgün görüşlerini savunabilme. Bu sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren değerleri eleştirel olarak değerlendirebilme, gerektiğinde geliştirebilme veya değiştirmeye yönelik girişimleri organize edebilme.

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %