Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction to the course design, syllabus, assignments and assessment procedures. |
Notebook for note-taking |
1) |
Modal Verbs |
Unit 7 - Related Modules |
2) |
Conditionals, Subjunctives & "Unreal" Past |
Unit 8 - Related Modules |
3) |
Word Order & Verb Pattern |
Unit 9 - Related Modules |
4) |
Negative, Question Forms & Reported Speech |
Unit 10-11 - Related Modules |
5) |
Negative, Question Forms & Reported Speech |
Unit 10-11 - Related Modules |
6) |
Relative Clauses |
Unit 12 - Related Modules |
7) |
Conjunctions and Linking Expressions |
Unit 13 - Related Modules |
8) |
The Passive |
Unit 14 - Related Modules |
9) |
Word Combinations |
Unit 15 - Related Modules |
10) |
Word Formation |
Unit 16 - Related Modules |
11) |
The Grammar of Formal English |
Unit 17 - Related Modules |
12) |
The Grammar of Spoken English |
Unit 18 - Related Modules |
13) |
Unit Reviews - Units 7 & 12 |
Related Review Modules |
14) |
Unit Reviews - Units 12 & 18 |
Related Review Modules |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İngiliz dili, edebiyatı ve kültürü alanında güncel kuramsal bilgiler ve bunları uygulama becerisi edinmek. |
|
2) |
İngiliz Edebiyatı’nın terminolojisi, temel kavramları, yazınsal türleri ve akımları konusunda güncel bilgi sahibi olmak. |
|
3) |
İngiliz Edebiyatı’nın farklı yazınsal türlerini irdelemek için gerekli tarihsel, toplumsal, kültürel, ekonomik ve siyasal arkaplanına dair bilgi sahibi olmak. |
|
4) |
İngiliz dilini ses, biçim, söz dizimi ve anlamsal açıdan analiz becerisine sahip olmak. |
|
5) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme becerisi kazanmak. |
|
6) |
İkinci bir Avrupa dilinde yeterli düzeyde bilgi sahibi olmak ve günlük yaşamda o dili etkin bir şekilde kullanabilmek. |
|
7) |
Alanında öğrendiği bilgileri kendi toplumu, kültürü ve edebiyatına katkı için kullanır. |
|
8) |
Akademik araştırma yapmak için gerekli literatür tarama, disiplinler arası okuma yapma, çözümleme ve yorumlama becerisi edinmek. |
|
9) |
Bilgi teknolojilerini ve araştırma yöntemlerini edebiyat ve sosyal/beşeri bilimlerin diğer alanlarında etkin kullanabilme bilgi ve becerisine sahip olmak. |
|
10) |
Bireysel çalışmalar ve grup projeleri aracılığıyla sorumluluk duygusu kazanarak iş yaşamına hazırlanmak. |
|
11) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi edinmek. |
|
12) |
Dört temel beceri olan dinleme, okuma, konuşma ve yazmayı etkin bir biçimde kullanabilmek. |
|