Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Analitik Kimya Laboratuvarına Giriş, Laboratuvarda Güvenlik |
Öğrenciler, laboratuvarda kullanmak üzere kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
2) |
Pipet kalibrasyonu, istatistiki veri analizi |
Öğrenciler kişisel koruma ekipmanı (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
3) |
Sistematik Katyon analizi |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
4) |
Sistematik Anyon Analizi |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
5) |
Gravimetrik Analiz |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
6) |
Volumetrik Analiz I |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
7) |
Volumetrik Analiz II |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
8) |
Arasınav |
|
9) |
Atomik Absorpsiyon Spektroskopisi |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
10) |
UV-Visible Spectroscopy |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
11) |
Potansiyometri |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
12) |
Yüksek Performans Sıvı Kromatografisi (HPLC) |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
13) |
Gaz Kromatografisi |
Öğrenciler kendi kullanımları için kişisel koruma ekipmanlarını (önlük ve gözlük) bulundurmalıdır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
3 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
3) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |
4) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
3 |
6) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
3 |
7) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. |
3 |
8) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
3 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
3 |
11) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme |
3 |
12) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
3 |
13) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
3 |