Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Orientation / Course Introduction |
Course Memo |
3) |
Dialogues during a meal, food |
Course Book and other resource |
4) |
Traveling, and vocabulary, way finding |
Course Book and other resources |
5) |
Verbs needed to deal with a problem |
Course Book and other resources |
6) |
Words related to weather and travel situations |
Course Book and other resources |
7) |
Verbs of being able to compare while shopping |
Course Book and other resources |
8) |
Activity and leisure request modals |
Course Book and other resources |
9) |
Talking about time, working life words and negative suffixes |
Course Book and other resources |
10) |
Communicating with friends on social media using the language of communication |
Course Book and other resources |
11) |
Conditions of the house, location, rental. |
Course Book and other resources |
12) |
Modals and words in which he can give his own opinion |
Course Book and other resources |
13) |
Telling what they have done using the past and future tense |
Course Book and other resources |
14) |
Revision |
|
Ders Notları / Kitaplar: |
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1 - Cahier d`exercices. Hachette.,
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1- -Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1 - Cahier d'exercices. Hachette.
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1- Livre de l'élève. Hachette.
-Grégoire, M. (2018). Grammaire progressive du français - Niveau débutant (A1). Clé international. |
Diğer Kaynaklar: |
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1 - Cahier d`exercices. Hachette.
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1- -Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1 - Cahier d'exercices. Hachette.
-Capelle, G., & Menand, R. (2008). Le Nouveau Taxi ! 1- Livre de l'élève. Hachette.
-Grégoire, M. (2018). Grammaire progressive du français - Niveau débutant (A1). Clé international. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İngiliz dili, edebiyatı ve kültürü alanında güncel kuramsal bilgiler ve bunları uygulama becerisi edinmek. |
|
2) |
İngiliz Edebiyatı’nın terminolojisi, temel kavramları, yazınsal türleri ve akımları konusunda güncel bilgi sahibi olmak. |
|
3) |
İngiliz Edebiyatı’nın farklı yazınsal türlerini irdelemek için gerekli tarihsel, toplumsal, kültürel, ekonomik ve siyasal arkaplanına dair bilgi sahibi olmak. |
|
4) |
İngiliz dilini ses, biçim, söz dizimi ve anlamsal açıdan analiz becerisine sahip olmak. |
|
5) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme becerisi kazanmak. |
|
6) |
İkinci bir Avrupa dilinde yeterli düzeyde bilgi sahibi olmak ve günlük yaşamda o dili etkin bir şekilde kullanabilmek. |
|
7) |
Alanında öğrendiği bilgileri kendi toplumu, kültürü ve edebiyatına katkı için kullanır. |
|
8) |
Akademik araştırma yapmak için gerekli literatür tarama, disiplinler arası okuma yapma, çözümleme ve yorumlama becerisi edinmek. |
|
9) |
Bilgi teknolojilerini ve araştırma yöntemlerini edebiyat ve sosyal/beşeri bilimlerin diğer alanlarında etkin kullanabilme bilgi ve becerisine sahip olmak. |
|
10) |
Bireysel çalışmalar ve grup projeleri aracılığıyla sorumluluk duygusu kazanarak iş yaşamına hazırlanmak. |
|
11) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi edinmek. |
|
12) |
Dört temel beceri olan dinleme, okuma, konuşma ve yazmayı etkin bir biçimde kullanabilmek. |
|