Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dönem içinde neler yapacağız?
Bu programları öğrenmeye neden ihtiyacımız var? |
|
2) |
Adobe Photoshop'a Giriş ve arayüz analizi
Renk değiştirme ve yüz değiştirme uyuglamaları |
|
3) |
Photoshop'ta ölçülü çalışma ve şekil araçları
Katman kullanımı ve efektler
Takvim sayfası uygulaması |
|
4) |
Photoshop'ta ürün tasarımı uygulamaları ve Smart Object
Kupa işleme uygulaması |
|
5) |
Adobe Illustrator' Giriş ve arayüz analizi
Kartvizit uygulaması |
|
6) |
Illustrator ve Photoshop'un ortak kullanımı
Gelişmiş kartvizit uygulaması |
|
7) |
Illustrator ve Photoshop'un ortak kullanımı
Kimlik kartı uygulaması |
|
8) |
MIDTERM |
|
9) |
Keyshot'a Giriş ve arayüz analizi
Sahne, malzeme, ışık, kamera ve render ayarları |
|
10) |
Solidworks üzerinden etiket alanı oluşturma
Model üstünde render hazırlıkları |
|
11) |
Illustrator layer düzenleri
Etiket uygulaması |
|
12) |
Keyshot üzerinden render dosyalarının oluşturulması
Render üzerine etiketlerin eklenmesi |
|
13) |
Genel tekrar
Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
|
14) |
Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelişen teknolojiye uyum sağlayarak, ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
2) |
Edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanabilme. |
2 |
3) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
2 |
4) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
1 |
6) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
2 |
7) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, |
1 |
8) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
1 |
9) |
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
|
10) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
|
11) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
|
12) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
|
13) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
|
14) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
3 |
15) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
1 |
16) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|