Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin tanıtım ve işleyişi ile ilgili bilgilerin verilmesi, amacı, içeriği, dersin öğrenme çıktıları |
yok |
1) |
Dersin tanıtım ve işleyişi ile ilgili bilgilerin verilmesi, amacı, içeriği, dersin öğrenme çıktıları |
yok |
2) |
Tüketici davranışına giriş |
yok |
3) |
Tüketici davranışı ve pazarlama ilişkisi |
yok |
4) |
Tüketici Davranışı Modelleri Bireysel Farklılıklar |
yok |
5) |
Bireysel Farklılıklar, Kişilik, Benlik, Değerler ve Yaşam Tarzları |
yok |
6) |
İlgilenim, ilgilenim biçimleri, öncüleri, tutumlar |
yok |
7) |
Kişilik, benlik, değerler, yaşam tarzları, Değerler ve tüketici davranışları yaşam biçimi |
yok |
8) |
Ara Sınav |
yok |
9) |
Duyum ve algılama, maruz, dikkat, bellek, öğrenme, tepkisel koşullanma, tüketici davranışları, bilişsel öğrenme |
yok |
10) |
Sosyo kültürel etkiler (çevresel etkiler) |
yok |
11) |
Pazarlamada sosyal sınıflar, karar verme ve satınalma davranışları |
yok |
12) |
Satınalma ve satınalma sonrası tüketici. Tüketici nasıl düşünür, davranışları |
yok |
13) |
Değişen/Yeni tüketici, günümüz tüketici eğilimlerini anlamak |
yok |
14) |
Ödev sunum değerlendirmeleri ve genel tekrar |
yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelişen teknolojiye uyum sağlayarak, ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
2) |
Edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanabilme. |
3 |
3) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
4) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
3 |
6) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |
7) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, |
3 |
8) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
3 |
9) |
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
3 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
3 |
11) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
3 |
12) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
3 |
13) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
3 |
14) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
3 |
15) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
3 |
16) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |