Ders Notları / Kitaplar: |
*Kimya Mühendisliği Lab.1 Ders Notları
*R. H.Perry, D.Green, “Perry’s Chemical Engineers’ Handbook”, McGraw-Hill, Sixth Edition, 1985.
*C.J. Geankoplis, “Transport Processes and Unit Operations”, Allyn and Bacon, Second Edition, 1993.
*J.M.Smith,H.C. Van Ness, M.M. Abbott, “Introduction to Chemical Engineering Thermodynamics”, McGraw_Hill, Seventh Edition, 2005
*Mendoza, R. M. O. (2020). Introduction to Chemical Thermodynamics. Arcler Press. |
Diğer Kaynaklar: |
*Kimya Mühendisliği Lab.1 Ders Notları
*R. H.Perry, D.Green, “Perry’s Chemical Engineers’ Handbook”, McGraw-Hill, Sixth Edition, 1985.
*C.J. Geankoplis, “Transport Processes and Unit Operations”, Allyn and Bacon, Second Edition, 1993.
*J.M.Smith,H.C. Van Ness, M.M. Abbott, “Introduction to Chemical Engineering Thermodynamics”, McGraw_Hill, Seventh Edition, 2005
*Mendoza, R. M. O. (2020). Introduction to Chemical Thermodynamics. Arcler Press. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
2 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
2 |
3) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
1 |
4) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
2 |
5) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
1 |
6) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
2 |
7) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. |
2 |
8) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
2 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
1 |
11) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme |
1 |
12) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
1 |
13) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
2 |