Psychology | |||||
Bachelor | TR-NQF-HE: Level 6 | QF-EHEA: First Cycle | EQF-LLL: Level 6 |
Course Code: | PSI212 | ||||
Course Name: | Developmental Psychology-II | ||||
Course Semester: | Spring | ||||
Course Credits: |
|
||||
Language of instruction: | TR | ||||
Course Requirement: | |||||
Does the Course Require Work Experience?: | No | ||||
Type of course: | Necessary | ||||
Course Level: |
|
||||
Mode of Delivery: | Face to face | ||||
Course Coordinator : | Dr.Öğr.Üyesi BERRA KEÇECİ | ||||
Course Lecturer(s): |
Dr.Öğr.Üyesi BERRA KEÇECİ |
||||
Course Assistants: |
Course Objectives: | |
Course Content: |
The students who have succeeded in this course;
1) Ergenlik dönemini tanıyabilmeli 2) Ergenlik döneminde gelişen problemlerin, gelişimsel süreçten mi yoksa patolojik bir durumdan mı kaynaklandığının ayrımına varabilmeli 3) Ergen bir bireye nasıl yaklaşılması gerektiğini kritize edebilmeli 4) Yetişkinlik döneminin gelişimsel krizleri hakkında fikir sahibi olmalı, çevresindeki yetişkinlerin bu süreçlerini kendi zihnide anlamlandırabilmeli 5) Yaşlıların yaşadığı gelişimsel süreçlere ve ölüm kaygısına ilişkin empati becerisi kazanmalı, bu farkındalık becerisi ile çevresindeki yaşlılara daha özenli yaklaşabilmeli |
Week | Subject | Related Preparation |
1) | ||
2) | ||
3) | ||
4) | ||
5) | ||
6) | ||
7) | ||
8) | ||
9) | ||
10) | ||
11) | ||
12) | ||
13) | ||
14) |
Course Notes / Textbooks: | |
References: | Santrock, J. W. (2012).Yaşam Boyu Gelişim. Çeviri Editörü: Galip Yüksel. 13. Basımdan Çeviri. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.- Onur, B. (2008). Gelişim Psikolojisi: Yetişkinlik, Yaşlılık, Ölüm (8. Baskı). İmge Kitapevi Yayınlar, Ankara.- Gander, M.J. ve Gardiner, H.W. (1995). Çocuk ve Ergen Gelişimi. Yayına Hazırlayan: Bekir Onur. Ankara: İmge Kitapevi Yayınlar. Poole, D., Warren. A.,& Nunez, N. (2007) The Story of Human Development. New Jersey:Pearson Prentice Hall. www.prenhall.com/poole |
No Effect | 1 Lowest | 2 Medium | 3 Highest |
Program Outcomes | Level of Contribution |
Anlatım | |
Course |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) |
Semester Requirements | Number of Activities | Level of Contribution |
Midterms | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
total | % 100 | |
PERCENTAGE OF SEMESTER WORK | % 40 | |
PERCENTAGE OF FINAL WORK | % 60 | |
total | % 100 |
Activities | Number of Activities | Aktiviteye Hazırlık | Aktivitede Harçanan Süre | Aktivite Gereksinimi İçin Süre | Workload | ||
Course Hours | 14 | 3 | 42 | ||||
Application | 7 | 2 | 14 | ||||
Study Hours Out of Class | 14 | 3 | 42 | ||||
Presentations / Seminar | 7 | 2 | 14 | ||||
Homework Assignments | 7 | 3 | 21 | ||||
Midterms | 1 | 1 | 1 | ||||
Final | 1 | 1 | 1 | ||||
Total Workload | 135 |