FTR401 Bitirme Projesi IKurumsal BilgilerAkademik Programlar Fizyoterapi ve RehabilitasyonÖğrenciler İçin BilgilerDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon

Önizleme

Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Course General Introduction Information

Ders Kodu: FTR401
Course Name: Bitirme Projesi I
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
AKTS
4
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Öğr.Gör. OKAN ŞAHİN
Dersi Veren(ler): Öğr. Gör. Şeyda YILDIZ
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Dersin amacı, öğrencinin eğitimi boyunca edindiği bilgi ve beceri yardımıyla istenilen mesleki düzeye ulaştığını kanıtladığı özgün bir proje çalışması ortaya koymasıdır.
Dersin İçeriği: Danışmanı kontrolünde öğrencinin kendi sorumluluğunda gerçekleştirdiği araştırmalar ve uygulamalardır.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Alana özgü bir konuda literatür araştırması yapabilme
1) Planlanan projenin yürütebilmesi
2) Belirlenen konu ile ilgili proje tasarımı yapabilme

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
2) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
3) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
4) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
5) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
6) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
7) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
8) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
9) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
10) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
11) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
12) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
13) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması
14) Projenin tasarlanması ve etik kurul alınması

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Projeye ilişkin literatür taranması
Diğer Kaynaklar: Projeye ilişkin literatür taranması

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı kavram ve prensipleri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirme, tanımlama ve planlamayı yapabilme 2
2) Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon programını sistematik ve güvenli olarak etik ilkeler çerçevesinde uygulayabilme gerektiği durumda sonlandırabilme veya değiştirebilme 3
3) Toplum sağlığını koruma davranışına yönelik girişimlerde bulunabilme 2
4) Toplumun fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunabilme 3
5) Fizyoterapi ve rehabilitasyon hizmetlerini etkin ve yeterli biçimde organize edebilme, kalite ve organizasyon fonksiyonunun devamlılığı ve gelişimi için gerekli iş süreçlerini yönetebilme ve sorunlara karşı bilgi ve kanıtlar doğrultusunda çözüm üretebilme 3
6) Sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak mesleki ve akademik çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme 3
7) Sağlık ekibinin diğer meslek üyeleri ile etkili iletişim ve işbirliği içinde çalışabilme ve sorumluluk üstlenebilme 3
8) Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında kaliteli hizmet ve araştırma için kayıt tutabilme ve rapor hazırlayabilme; araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılabilme 3
9) Kişisel gelişim, bilgi okur yazarlığı ve yaşam boyu öğrenmeyi benimseyebilme; kalite geliştirebilme, alanla ilgili eğitim ve tanıtım programlarına katkı verebilme, profesyonel davranışını uluslararası düzeyde de sergileyebilme 2
10) Kişisel ve mesleki gelişiminde yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyebilme 2

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Beyin fırtınası /Altı şapka
Bireysel çalışma ve ödevi
Grup çalışması ve ödevi
Okuma
Proje Hazırlama
Rol oynama

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Bireysel Proje
Grup Projesi
Raporlama

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Final 1 % 100
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 100
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Aktiviteye Hazırlık Aktivitede Harçanan Süre Aktivite Gereksinimi İçin Süre İş Yükü
Uygulama 14 4 56
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 2 28
Proje 14 3 42
Rapor Teslimi 1 5 5
Toplam İş Yükü 131