Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alkoller, Fenoller ve Tiyoller |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
2) |
Eterler ve Epoksitler |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
3) |
Aldehitler ve Ketonlar |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
4) |
Karboksilik asitler ve türevleri |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
5) |
Karboksilik asitler ve türevleri |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
6) |
Karboksilik asitler ve türevleri |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
7) |
Aminler |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
8) |
|
|
9) |
Heterohalkalı bileşikler; kondense, bisiklik, spiro halka sistemleri |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
10) |
Spektroskopi, Organik Yapı Analizi |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
11) |
Doğal Organik Bileşikler- Lipidler |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
12) |
Doğal Organik Bileşikler- Karbonhidratlar |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
13) |
Doğal Organik Bileşikler-Amino Asitler ve Nükleik Asitler |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
14) |
Polimer Kimyası |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
Ders Notları / Kitaplar: |
-Öğretim elemanı tarafından Blackboard Sistemine yüklenen ders notları
-Ders Kitabı: David J. Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
-Lecture notes uploaded by the lecturer to the Blackboard System
-Textbook: David Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
|
Diğer Kaynaklar: |
1. David Hart, Leslie E. Craine, Harold Hart, Christopher M. Hadad, Organic Chemistry: A Brief Course, 13th Ed. (International Edition), Cengage Learning, 2011.
2. John McMuryy, Fundamentals of Organic Chemistry, Cornell University, 7th Edition.
3. T.W. Graham Solomons, Craig B. Fryhle, Scott A. Snyder, Organic Chemistry, 12th Edition, John Wiley & Sons, 2016. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
|
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
|
3) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
|
4) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
|
5) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
|
6) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
|
7) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. |
|
8) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
9) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
|
10) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
|
11) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme |
|
12) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
|
13) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
|