Eczacılık (İngilizce) | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | MED019 | ||||
Course Name: | Tek Sağlık | ||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||
Ders Kredileri: |
|
||||
Öğretim Dili: | |||||
Ders Koşulu: | |||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||
Dersin Türü: | Üniversite Seçmeli | ||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. BARIŞ ATA BORSA | ||||
Dersi Veren(ler): |
Doç. Dr. BARIŞ ATA BORSA |
||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | To learn the One Heath concept, its importance and relation between posible effecting factors |
Dersin İçeriği: | The course covers all aspects of One Health concept along with its relations with UN Suautainable Development Goals |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) The meaning and importance of One Health concept 2) Its relation with UN Susutainable Development Goals 3) Its relation with public health 4) Its relation with infectious diseases and pandemics 5) Improtance of animal health for human 6) Improtance of envitonmental health for human 7) What needs to be done to imrpove One Heath 8) Who are the critical stakeholders to achieve goals in One Health |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | One Health - Introduction | |
2) | UN Sustainable Development Goals and One Health | |
3) | One Health and Public Health | |
4) | One Health and pandemics | |
5) | One Health and microorganisms / antimicrobial resistance | |
6) | One Heath and animal health | |
7) | One Health and food safety | |
8) | Exam | |
9) | One Health and climate change | |
10) | One Health and economics | |
11) | One Health and justice / inequality | |
12) | One Health and urbanization / land use | |
13) | One Health and globalization / migration | |
14) | One Health - Regulations / future perspectives | |
15) | One Health and politics / non-governmental organizations | |
16) | Exam |
Ders Notları / Kitaplar: | |
Diğer Kaynaklar: |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Orta | 3 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Ödev |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Sunum | 1 | % 30 |
Ara Sınavlar | 1 | % 20 |
Final | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Aktiviteye Hazırlık | Aktivitede Harçanan Süre | Aktivite Gereksinimi İçin Süre | İş Yükü | ||
Ders Saati | 14 | 2 | 28 | ||||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 2 | 28 | ||||
Sunum / Seminer | 1 | 2 | 2 | ||||
Ara Sınavlar | 1 | 2 | 2 | ||||
Final | 1 | 2 | 2 | ||||
Toplam İş Yükü | 62 |