MED019 One HealthKurumsal BilgilerAkademik Programlar Eczacılık (İngilizce)Öğrenciler İçin BilgilerDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Eczacılık (İngilizce)

Önizleme

Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Course General Introduction Information

Ders Kodu: MED019
Course Name: Tek Sağlık
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
AKTS
2
Öğretim Dili:
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Üniversite Seçmeli
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Doç. Dr. BARIŞ ATA BORSA
Dersi Veren(ler): Doç. Dr. BARIŞ ATA BORSA
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: To learn the One Heath concept, its importance and relation between posible effecting factors
Dersin İçeriği: The course covers all aspects of One Health concept along with its relations with UN Suautainable Development Goals

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) The meaning and importance of One Health concept
2) Its relation with UN Susutainable Development Goals
3) Its relation with public health
4) Its relation with infectious diseases and pandemics
5) Improtance of animal health for human
6) Improtance of envitonmental health for human
7) What needs to be done to imrpove One Heath
8) Who are the critical stakeholders to achieve goals in One Health

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) One Health - Introduction
2) UN Sustainable Development Goals and One Health
3) One Health and Public Health
4) One Health and pandemics
5) One Health and microorganisms / antimicrobial resistance
6) One Heath and animal health
7) One Health and food safety
8) Exam
9) One Health and climate change
10) One Health and economics
11) One Health and justice / inequality
12) One Health and urbanization / land use
13) One Health and globalization / migration
14) One Health - Regulations / future perspectives
15) One Health and politics / non-governmental organizations
16) Exam

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama)
Ödev

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Sunum 1 % 30
Ara Sınavlar 1 % 20
Final 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 50
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 50
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Aktiviteye Hazırlık Aktivitede Harçanan Süre Aktivite Gereksinimi İçin Süre İş Yükü
Ders Saati 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 2 28
Sunum / Seminer 1 2 2
Ara Sınavlar 1 2 2
Final 1 2 2
Toplam İş Yükü 62