Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Nanoteknoloji Bilimine Giriş |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
2) |
Nanoteknoloji Bilimine Giriş |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
3) |
Nanomalzemeler |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
4) |
Nanomalzemeler |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
5) |
Nanobiyoteknoloji Uygulamaları |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
6) |
Nanobiyoteknoloji Uygulamaları |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Pres |
7) |
Biyolojik ‘’self assembly’’ |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Pres |
8) |
ARASINAV |
|
9) |
Öğrenci Sunumu |
- |
10) |
Öğrenci Sunumu |
- |
11) |
Öğrenci Sunumu |
- |
12) |
Öğrenci Sunumu |
- |
13) |
Öğrenci Sunumu |
- |
14) |
Öğrenci Sunumu |
- |
15) |
Öğrenci Sunumu |
- |
16) |
FİNAL SINAVI |
|
Ders Notları / Kitaplar: |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
Diğer Kaynaklar: |
(1) Köksal F., 2017, Nanobilim ve Nanoteknoloji, Nobel Tıp Kitapevleri
(2) Eloy J.O. ve arkadaşları, 2021, Nanocarriers for Drug Delivery, Springer
(3) Dinh T.V., 2017, Nanotechnology in Biology and Medicine: Methods, Devices, and Applications, (second edition), CRC Press |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan, moleküler biyoloji ve Genetik alanında en güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç- gereçleri ve diğer bilimsel kaynaklarla desteklenen ileri düzeyde bilgi ve kavrayışa sahip olmak ve bunları kullanabilmek. |
3 |
2) |
Öğrenciler moleküler biyoloji ve genetik derslerinden edindikleri bilgi ve becerileri entegre ederek teorik ve uygulamalı alanlara uygulayabilirler ve kendi ilgi alanlarına uygun bilgileri kazanabilirler. |
3 |
3) |
Öğrenciler temel moleküler biyoloji ve genetik teknikleri hakkında pratik becerileri kazanır |
1 |
4) |
Moleküler Biyoloji ve Genetik alanındaki uygulamalarda karşılaşabileceği beklenmeyen karmaşık durumları bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alıp çözüm üretebilmek. |
1 |
5) |
Moleküler Biyoloji ve Genetik alanında yapılacak akademik çalışmaları planlamak ve bağımsız olarak veya paydaşlarıyla ortaklaşa yürütebilecek yeterliliğe sahip olmak. |
1 |
6) |
Moleküler Biyoloji ve Genetik alanında elde edilen verileri istatistiki olarak değerlendirip yorumlayabilme yeteneğine sahip olmak. |
1 |
7) |
Moleküler Biyoloji ve Genetik alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olmak. |
1 |
8) |
Öğrenciler bilimsel verilerin analizi ve bilgi edinme için bilgisayar teknolojilerini kullanabilir. |
1 |
9) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olmak, bilgiye erişebilmek, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izlemek ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olmak. |
2 |
10) |
Tabiattaki ve toplumdaki olayları çevreci bir anlayışla değerlendirip toplumu bu hususta bilgilendirme ve yönlendirme yetisine sahip olmak. |
1 |
11) |
Öğrenciler gelecekteki işverenlerinin beklentilerine uygun mesleki bilgi ve becerileri edinirler. |
1 |
12) |
Moleküler Biyoloji ve Genetik alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel, etik değerlere ve bu değerleri koruma bilincine sahip olmak. |
2 |
13) |
Öğrenciler genom bilimi, genetik mühendisliği ve biyoteknolojiyi içeren yaşam bilimi ile ilgili teknolojik platformların avantajları ve sınırlarını değerlendirip anlayabilir. |
2 |
14) |
Öğrenciler kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur. |
1 |