Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Konuya İlk Giriş |
Yok |
2) |
Unit 1 Who are you?
Grammar:
- be statements
- yes/no questions
- information questions with be |
Yok |
3) |
Unit 1 Who are you?
Grammar:
- be statements
- yes/no questions
- information questions with be |
Yok |
4) |
Unit 2 Work/Life Balance
Grammar:
- articles a/an and no article
- possessive adjectives |
Yok |
5) |
Unit 2 Work/Life Balance
Grammar:
- articles a/an and no article
- possessive adjectives |
Yok |
6) |
Unit 3 Fun and Games
Grammar:
- simple present statements
- yes/no questions
- the imperative |
Yok |
7) |
Unit 3 Fun and Games
Grammar:
- simple present statements
- yes/no questions
- the imperative |
Yok |
8) |
Ara Sınavlar |
Yok |
9) |
Unit 4 That’s Life
Grammar:
- simple present information questions
- frequency adverbs |
Yok |
10) |
Unit 4 That’s Life
Grammar:
- simple present information questions
- frequency adverbs |
Yok |
11) |
Unit 5 Finding Your way
Grammar:
- adjectives
- there is / there are |
Yok |
12) |
Unit 5 Finding Your way
Grammar:
- adjectives
- there is / there are |
Yok |
13) |
Unit 6 Going Viral
Grammar:
- present progressive
- present progressive vs simple present |
Yok |
14) |
Unit 6 Going Viral
Grammar:
- present progressive
- present progressive vs simple present |
Yok |
15) |
Konu Tekrarı |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi |
|
2) |
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. |
|
3) |
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. |
|
4) |
Mühendislik uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
5) |
Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
6) |
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi. |
|
7) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi. |
|
8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
9) |
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi. |
|
10) |
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi. |
|
11) |
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|