Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa İlk Giriş |
Yok |
2) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
3) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
4) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
5) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
6) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
7) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
8) |
Ara Sınavlar |
Yok |
9) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
10) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
11) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
12) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
13) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
14) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
15) |
Konu Tekrarı |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Kişinin günlük yaşam, üretim, boş zaman aktiviteleri ve görevlerini, ihtiyaçlarını, performansını, aktivite ile sağlık ve iyi olma hali arasındaki ilişkiyi açıklar. |
|
2) |
Biyolojik, tıbbi, insana ait, psikolojik, sosyal, teknolojik ve ergoterapi bilimine ait bilgileri analiz eder, bu bilgileri aktivite ve katılımla ilgili teorilerle birlikte sentezler, kişinin olanaklarını ve kısıtlanmış yönlerini belirler. |
|
3) |
Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını eleştirel olarak yorumlayıp, kendine profesyonel rollerden birini ( tedavi, danışmanlık vb) seçerek önleme, rehabilitasyon ve tedavide aktiviteleri kullanarak kişi merkezli olarak çalışır. |
|
4) |
Kişiler ve toplulukların aktivite ve yaşamsal rollerini yerine getirmek ve sağlık ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla uygun teorileri ve modelleri seçer, analiz ve sentez ederek müdahaleyi planlar. |
|
5) |
Kişiler ve topluluklarla yakın işbirliği kurarak ergoterapi müdahalesini uygular; ulaşılabilir, adapte edilebilir çevreleri oluşturarak toplumsal katılımı geliştirmek için çalışır. |
|
6) |
Rolleri ve katılımı sağlamada hizmet alanlar, bakım verenler, takım üyeleri ve diğer paydaşlar ile işbirliği içinde ve interdisipliner olarak çalışır. |
|
7) |
Kişisel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların aktivite, rol ve katılıma etkilerini dikkate alır ve saygı duyar. |
|
8) |
Ergoterapi uygulamaları ve/veya ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma için ihtiyaç belirler, ilişkili araştırma sorularını oluşturur, bağımsız araştırır ve yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür. |
|
9) |
Uyguladığı müdahalede kendisine düşen sorumluluğu taşır, bunu yönetim ve kalite prensiplerine göre yapar. Ergoterapi hizmetlerinin kalite geliştirme sürecinde görev alır ve paydaşlara bilgi verir. |
|
10) |
Mesleki performansının gerektirdiği tüm rolleri yerine getirir, tüm ergoterapi sürecini bütünleştirir, ergoterapi bilgileri ile kendi uygulamalarını gerçekleştirir. Ergoterapinin geliştirilmesinde, ilerlemesinde ve tanıtılmasında aktif rol alır. |
|