Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa İlk Giriş |
Yok |
2) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
3) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
4) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
5) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
6) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
7) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
8) |
Ara Sınavlar |
Yok |
9) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
10) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
11) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
12) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
13) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
14) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
15) |
Konu Tekrarı |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı kavram ve prensipleri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirme, tanımlama ve planlamayı yapabilme |
2 |
2) |
Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon programını sistematik ve güvenli olarak etik ilkeler çerçevesinde uygulayabilme gerektiği durumda sonlandırabilme veya değiştirebilme |
2 |
3) |
Toplum sağlığını koruma davranışına yönelik girişimlerde bulunabilme |
2 |
4) |
Toplumun fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunabilme |
1 |
5) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon hizmetlerini etkin ve yeterli biçimde organize edebilme, kalite ve organizasyon fonksiyonunun devamlılığı ve gelişimi için gerekli iş süreçlerini yönetebilme ve sorunlara karşı bilgi ve kanıtlar doğrultusunda çözüm üretebilme |
2 |
6) |
Sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak mesleki ve akademik çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme |
3 |
7) |
Sağlık ekibinin diğer meslek üyeleri ile etkili iletişim ve işbirliği içinde çalışabilme ve sorumluluk üstlenebilme |
2 |
8) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında kaliteli hizmet ve araştırma için kayıt tutabilme ve rapor hazırlayabilme; araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılabilme |
2 |
9) |
Kişisel gelişim, bilgi okur yazarlığı ve yaşam boyu öğrenmeyi benimseyebilme; kalite geliştirebilme, alanla ilgili eğitim ve tanıtım programlarına katkı verebilme, profesyonel davranışını uluslararası düzeyde de sergileyebilme |
2 |
10) |
Kişisel ve mesleki gelişiminde yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyebilme |
4 |