Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Engelli Hastalarda Dental Yaklaşım-I |
|
2) |
Engelli Hastalarda Dental Yaklaşım-II |
|
3) |
Dişlerin gelişimsel anomalilerinin sınıflandırılması ve etyolojisi-I |
|
4) |
Dişlerin gelişimsel anomalilerinin sınıflandırılması ve etyolojisi-II |
|
5) |
Dişlerin gelişimsel anomalilerinin sınıflandırılması ve etyolojisi-III |
|
6) |
Genç Sürekli Dişlerde Pulpa Tedavileri- Apeksifikasyon, Apeksogenezis |
|
7) |
Genç Sürekli Dişlerde Rejeneratif Tedaviler |
|
8) |
Çocuk Diş Hekimliğinde İlaç Kullanımı |
|
9) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Dental Travma-I (Etiyoloji,Muayene ve Sınıflama) |
|
10) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Dental Travma-II (Süt Dentisyonda Dental Travma) |
|
11) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Dental Travma-III (Daimi Dentisyonda Sert Doku Yaralanmaları) |
|
12) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Dental Travma-III (Daimi Dentisyonda Periodontal Doku Yaralanmaları) |
|
13) |
Splint Çeşitleri ve Uygulama Alanları |
|
14) |
Çocuklarda Periodontal Hastalıklar |
|
15) |
Dental erozyon, teşhisi ve önleme yöntemleri |
|
16) |
Çocukluk dönemi hastalıkları ve Ağız içi belirtileri |
|
17) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Genel Aneztesi ve Sedasyon-I |
|
18) |
Çocuk Diş Hekimliğinde Genel Aneztesi ve Sedasyon-II |
|
19) |
Minival İnvaziv Tedaviler |
|
20) |
Azı-Keser Hipomineralizasyonu ve Tedavileri-I |
|
21) |
Azı-Keser Hipomineralizasyonu ve Tedavileri-II |
|
22) |
Pedodontide vaka tartışmaları-I |
|
23) |
Pedodontide vaka tartışmaları-II |
|
24) |
Pedodontide vaka tartışmaları-III |
|
25) |
Pedodontide vaka tartışmaları-IV |
|
26) |
Pedodontide vaka tartışmaları-V
|
|
27) |
Pedodontide vaka tartışmaları-VI
|
|
28) |
Pedodontide vaka tartışmaları-VII
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
3 |
3) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
4) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
3 |
6) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
3 |
7) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
3 |
8) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
3 |
9) |
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme |
3 |
10) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
3 |
11) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
2 |
12) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme |
3 |
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
3 |