ELL113 Advanced English Grammar IKurumsal BilgilerAkademik Programlar İngiliz Dili ve EdebiyatıÖğrenciler İçin BilgilerDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
İngiliz Dili ve Edebiyatı

Önizleme

Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Course General Introduction Information

Ders Kodu: ELL113
Course Name: İleri İngilizce Dilbilgisi I
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
AKTS
6
Öğretim Dili: EN
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Ar.Gör. GÜLPERİ KIRAL
Dersi Veren(ler): Dr.Öğr.Üyesi HASAN SEZER
Dr.Öğr.Üyesi HASAN SAVAŞ
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Students will be able to become familiar with advanced grammatical forms and structures.
2) Students will be able to identify the relation among the form, meaning and the use of different language structures in daily and academic contexts.
3) Students will be able to use advanced grammatical forms and structures.
4) Students will be able to apply grammatical rules to oral and written contexts.
5) Students will be able to do advanced reading and text analysis where they can use the grammatical structures they have learned.

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) "Introduction to the course design, syllabus, assignments and assessment procedures. Diagnostic Test " Notebook for note-taking
2) Unit 1 - Analysis of the Diagnostic Test - Nouns / Possessive ‘s / Possessive with ‘s or of Unit 1 - Related Modules
3) Unit 1 - Personal pronouns / Impersonal and indefinite pronouns Unit 1 - Related Modules
4) Unit 2 - Articles / Fixed common uses / Quantifiers and demonstratives Unit 2 - Related Modules
5) Unit 3 - Prepositions and prepositional phrases Unit 3 - Related Modules
6) Unit 3 - Prepositions of place and movement / Prepositions of time; other meanings Unit 3 - Related Modules
7) "Unit 4 - Adjective patterns / Groups of adjectives / Comparative and superlative adjectives Midterm Exam Review " Unit 4 - Related Modules
8) Unit 4 - Other comparative patterns / Gradable and ungradable adjectives / Adverb form and use / Adverb Position Unit 4 - Related Modules
9) Unit 5 - Auxiliaries and have got / Present simple or continuous? / Past simple and continuous; used to and would / State Verbs Unit 5 - Related Modules
10) "Unit 5 - Past perfect simple and continuous / Present perfect simple / Present perfect continuous" Unit 5 - Related Modules
11) Unit 6 - Future Forms / Predictions / Intentions / Future in the past Unit 6 - Related Modules
12) Review - Unit 1 & 2 Related Review Modules
13) Review - Unit 3 & 4 Related Review Modules
14) Review - Unit 5 / Evaluation of Weekly Assignments Related Review Modules

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) İngiliz dili, edebiyatı ve kültürü alanında güncel kuramsal bilgiler ve bunları uygulama becerisi edinmek.
2) İngiliz Edebiyatı’nın terminolojisi, temel kavramları, yazınsal türleri ve akımları konusunda güncel bilgi sahibi olmak.
3) İngiliz Edebiyatı’nın farklı yazınsal türlerini irdelemek için gerekli tarihsel, toplumsal, kültürel, ekonomik ve siyasal arkaplanına dair bilgi sahibi olmak.
4) İngiliz dilini ses, biçim, söz dizimi ve anlamsal açıdan analiz becerisine sahip olmak.
5) Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme becerisi kazanmak.
6) İkinci bir Avrupa dilinde yeterli düzeyde bilgi sahibi olmak ve günlük yaşamda o dili etkin bir şekilde kullanabilmek.
7) Alanında öğrendiği bilgileri kendi toplumu, kültürü ve edebiyatına katkı için kullanır.
8) Akademik araştırma yapmak için gerekli literatür tarama, disiplinler arası okuma yapma, çözümleme ve yorumlama becerisi edinmek.
9) Bilgi teknolojilerini ve araştırma yöntemlerini edebiyat ve sosyal/beşeri bilimlerin diğer alanlarında etkin kullanabilme bilgi ve becerisine sahip olmak.
10) Bireysel çalışmalar ve grup projeleri aracılığıyla sorumluluk duygusu kazanarak iş yaşamına hazırlanmak.
11) Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi edinmek.
12) Dört temel beceri olan dinleme, okuma, konuşma ve yazmayı etkin bir biçimde kullanabilmek.

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %