Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
|
|
1) |
İş Sağlığı ve Güvenliğine Giriş |
- |
2) |
İş Sağlığı ve Güvenliği Tarihsel Gelişimi ve Kapsamı |
- |
3) |
İş Sağlığı ve Güvenliği Tarihsel Gelişimi ve Kapsamı-2 |
|
4) |
Güvenlik Kültürü/ Milli ve Uluslararası İSG Oragnizasyonları, İş Sağlığı ve Güvenliği 6331 numaralı Kanunu |
- |
5) |
Güvenlik Kültürü/ 6331 numaralı İSG Kanunun İncelenmesi |
- |
5) |
Güvenlik Kültürü ve 6331 numaralı İSG Kanunun Detaylı İncelenmesi
|
- |
6) |
Risk Yönetimi/ Mesleki Kazalar, türleri ve nedenleri |
- |
7) |
Laboratuvar Güvenliği (Kimyasal Risk Faktörleri) |
- |
8) |
Vize Haftası |
- |
9) |
Elektrikle çalışılan işlerde İSG, Elektrik Risk Faktörlerleri |
- |
10) |
Vaka Çalışma Sunumları |
Her öğrenci, daha önceden belirlenen çalışma konusunun sunumunu (dijital ortamda) temin etmekle ve çalışmasına hazırlıklı olarak gelmekle yükümlüdür. |
11) |
Vaka Çalışma Sunumları |
Her öğrenci önceden belirlenmiş olan konusu hakkında dijital ortamda hazırladığı sunumu temin etmeli. |
12) |
Vaka Çalışma Sunumları |
Her öğrenci önceden belirlenmiş konusu hakkında hazırladığı sunumu dijital ortamda temin etmeli ve sunum konusunda hazırlıklı gelmelidir. |
13) |
Vaka Çalışma Sunumları |
Her öğrenci önceden belirlenmiş konusu hakkında dijital ortamda hazırladığı sunumu temin ederek, sunuma hazırlıklı olarak gelmelidir. |
14) |
Dönem sonu değerlendirmesi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
2 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
1 |
3) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
2 |
4) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
2 |
5) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
3 |
6) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
2 |
7) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
2 |
8) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
2 |
9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
2 |
10) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
2 |
11) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
1 |
12) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
2 |
13) |
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
3 |
14) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
2 |
15) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
1 |
16) |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |