Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Konuya İlk Giriş |
Yok |
2) |
Unit 1 Who are you?
Grammar:
- be statements
- yes/no questions
- information questions with be |
Yok |
3) |
Unit 1 Who are you?
Grammar:
- be statements
- yes/no questions
- information questions with be |
Yok |
4) |
Unit 2 Work/Life Balance
Grammar:
- articles a/an and no article
- possessive adjectives |
Yok |
5) |
Unit 2 Work/Life Balance
Grammar:
- articles a/an and no article
- possessive adjectives |
Yok |
6) |
Unit 3 Fun and Games
Grammar:
- simple present statements
- yes/no questions
- the imperative |
Yok |
7) |
Unit 3 Fun and Games
Grammar:
- simple present statements
- yes/no questions
- the imperative |
Yok |
8) |
Ara Sınavlar |
Yok |
9) |
Unit 4 That’s Life
Grammar:
- simple present information questions
- frequency adverbs |
Yok |
10) |
Unit 4 That’s Life
Grammar:
- simple present information questions
- frequency adverbs |
Yok |
11) |
Unit 5 Finding Your way
Grammar:
- adjectives
- there is / there are |
Yok |
12) |
Unit 5 Finding Your way
Grammar:
- adjectives
- there is / there are |
Yok |
13) |
Unit 6 Going Viral
Grammar:
- present progressive
- present progressive vs simple present |
Yok |
14) |
Unit 6 Going Viral
Grammar:
- present progressive
- present progressive vs simple present |
Yok |
15) |
Konu Tekrarı |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
3 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
3 |
3) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
4) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
3 |
6) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
3 |
7) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
3 |
8) |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme |
3 |
9) |
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme |
3 |
10) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
3 |
11) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
12) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme |
3 |
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
3 |