Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa İlk Giriş |
Yok |
2) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
3) |
Unit 7: Fit for Life
Grammar: Can & Can’t / Adverbs of manner |
Yok |
4) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
5) |
Unit 8: Foodie?
Grammar: Countable and uncountable nouns / This, that, these, those |
Yok |
6) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
7) |
Unit 9: Seeing the World
Grammar: Verb + infinitive vs. gerund / Should, could for advice and possibility |
Yok |
8) |
Ara Sınavlar |
Yok |
9) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
10) |
Unit 10: Life Stories
Grammar: Simple past (affirmative statements / negative statements and questions) |
Yok |
11) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
12) |
Unit 11: Planning Ahead
Grammar: Going to / direct and indirect objects |
Yok |
13) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
14) |
Unit 12: The Great Outdoors
Grammar: Comparative adjectives / review of tenses |
Yok |
15) |
Konu Tekrarı |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşitme ve/veya vestibüler şikayetleri olan hastalara gerekli odyolojik/vestibüler değerlendirmelerini yapabilmek için gerekli bilimsel bilgiyi ve yöntemleri bütünleştirerek kullanabilme. |
|
2) |
Odyoloji bilimine ait temel bilgileri, genel tıp bilgisi dahilinde uygun olarak yorumlayebilme, hastası için gerekli yaklaşımları tespit edip uygulayabilme. |
|
3) |
Hastalığa uygun odyolojik test yöntemlerini uygulayabilme. |
|
4) |
Öğrendiği kuramsal ve uygulamalı bilgilerle odyoloji programını planlayabilme. |
|
5) |
Sağlık ekibinin üyeleri ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde çalışabilme. |
|
6) |
Odyoloji ile ilgili hizmetlerin etkinliği, devamlılığı ve kalitesinin ölçülmesinin yanı sıra Odyoloji bilimi ile ilgili olarak eğitim ve uygulama çalışmalarında bulunabilme. |
|
7) |
Gürültülü ortamlarda gürültü ölçümleri yapabilmek ve gürültü seviyesini azaltmak için yapılacak çevresel değişiklikleri düzenlemek, bireysel koruyucuları belirlemek ve uygulamak amacıyla gürültü kontrol programlarının uygulanmasında görev alabilmek. |
|
8) |
İşitme sağlığının korunması ve işitme kaybının önlenmesi için iş, okul, toplum çevrelerinde gerekli işitme taraması programlarına ilişkin uygulamaların geliştirilmesi, yerleştirilmesi ve koordine edilmesine yönelik çalışmalar yapabilme |
|
9) |
Mesleki standartların ve politikaların geliştirilmesini sağlayabilme. |
|
10) |
Rehabilitasyonda uygun gördüğü hastalara Koklear implant, Orta Kulak İmplantı, kemiğe implante edilen işitme cihazları (BAHA) ve Beyinsapı İmplantı gibi uygulamalar konusunda önerilerde bulunarak İmplant Kurulunda yer alabilme. |
|