Öğrenci İşleri

Öğrenci İşleri Direktörlüğü, öğrencilerimizin üniversitemize kayıt olduğu andan itibaren mezuniyetine kadar geçen süre içindeki tüm işlemlerinin ilgili mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde eksiksiz, doğru ve hızlı bir şekilde planlanmasını ve yürütülmesini amaçlayarak, akademik ve idari birimler ile koordinasyonu sağlamaktadır.

Öğrenci İşleri Sistemi
Öğrencilerimiz eğitimlerinin başlaması ile birlikte ders kayıtlarını, notlarını, devamsızlıklarını vb. işlemlerini otomasyon sistemi üzerinden takip edeceklerdir. Öğrenci işleri sistemine ois.istun.edu.tr adresi üzerinden giriş yapabilirler. Öğrencimiz şifresini unuttuğunda veya şifresini bilmiyorsa, öğrenci işleri sistemi sayfasından şifremi unuttum seçeneği ile istenilen bilgileri girerek yeni şifre talep edebilirler. 

Öğrenci İşleri Direktörlüğü'nün görev ve sorumlulukları aşağıdaki gibidir;

  • YÖK, ÖSYM kurumlarından istenilen bilgi ve istatistiklerin hazırlanması,
  • Üniversiteye kayıt kabul işlemlerinin yürütülmesi,
  • Öğrenci dosyalarının oluşturulması ve arşivlenmesi,
  • Ders kayıt işlemlerinin yürütülmesi,
  • Öğrenci Belgesi, Transkript ve Öğrenci Durum Belgesi hazırlanması,
  • Yabancı uyruklu öğrenci işlemlerinin yürütülmesi,
  • Kurum içi ve kurumlar arası yatay geçiş başvuruların alınması ve işlemlerinin yürütülmesi,
  • Çift Anadal ve Yandal kayıt işlemlerinin yürütülmesi,
  • Özel öğrenci ve misafir öğrenci kayıt işlemlerinin yürütülmesi,
  • Yaz Okulu işlemlerinin yürütülmesi,
  • Mezun olan öğrencilere diploma ve diploma eki, onur, yüksekonur belgelerinin hazırlanıp teslim edilmesi,
  • Kayıt sildirme, ilişik kesme ve kayıt dondurma işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
  • Öğrencilere ilişkin raporların hazırlanması

Öğrenci İşleri İletişim: ogrenci.isleri@istun.edu.tr